* Veštica : “Anabela”

Comments
6 komentárov to “* Veštica : “Anabela””
  1. Veronika píše:

    Dobrí den Chcelabisom sa svami porosprávat

  2. Veronika píše:

    Mamicka neská svami chovorila .Velmi bi som vás chcela poprosit abi ste nám pomochli dakujem

  3. Admin píše:

    “Lebo toto hovorí Pán zástupov, Boh Izraela:

    Nech vás nezvedú vaši proroci, ktorí sú medzi vami,

    ani veštci;

    ani nepočúvajte svoje sny, ktoré sa vám prisnijú,

    pretože vám falošne prorokujú v mojom mene;

    neposlal som ich, hovorí Pán.”

    (Sväté Písmo – Biblia – prorok Jeremiáš: 29,8)

    http://www.svatepismo.sk/listovat.php?kniha=28&kapitola=29

  4. Admin píše:

    „Neobracajte sa na vyvolávačov duchov a veštcov!

    Nevypytujte sa ich:

    poškvrnili by ste sa tým.

    Ja, Pán, som váš Boh!“

    (Lv 19, 31).

  5. emanuelbohsnami píše:

    ako dopadne veštica, ked sa zahrava s okultizmom ?
    Pozrite si videozaznam:

Pridaj komentár

  • Falošné ZJAVENIA VÍZIE – proroci

  • Falošné veštice – snáry – mágovia

  • Nebezpečné Hnutie NEW AGE

  • WEB.stránka zaoberajúc sa sektami

  • Viac o SEKTÁCH sa môžete dozvedieť u Borisa Rakovského

  • FILMY-HUDBA-LITERA…

