Lucia Tomečková, novinárka nechcela referendum za rodinu, ale chce referendum za odluku Cirkvi.

https://media.licdn.com/mpr/mpr/shrink_120_120/p/2/005/091/0ae/0b1e3b5.jpg

Dobré ráno pán Chromík.
Spoznala som vás počas mojej novinárskej práce ako právneho zástupcu lekárov, ktorý koordioval ich štrajk 1.11.2011, ktorý mnohým ľuďom veľmi ublížil a nikomu nepomohol. Iba lekárom, pre pacientov sa vôbec nič nezmenilo. Ďalej ste pokračovali roky s nimi v LOZ odborárskej politike a SLK. Vždy som mala ako človek z vás strach. Nie ako novinár, ale ako človek. Práve pre fanatizmus, ktorý ste spoločne predvádzali a vydieranie, ktorým ste ublížili veľa ľuďom. Zlo, ktoré ste nosili a nosíte vo svojich srdciach a dušiach ste nemali hanbu aplikovať nikde, dokonca ubližovať priamo aj mne a mojej rodine. Vždy , keď sa vám moja novinárska práca nepáčila. Na osobné ataky mojej osoby a rodiny z vašej strany nikdy nezabudnem. Vtedy som v redakcii hovorievala, že vy ste taký zlý človek, že dokážete ešte veľmi ublížiť.
Mala som pravdu. Váš fanatizmus a zlobu ste dokázali posunúť ešte ďalej. Do prepadákového referenda s vašim šťastným úsmevom, ktorý predvádzate pred kamerami. Tá spokojnosť, ktorú prezentujete po fiasku referenda až mrazí, keď si predstavím, koľko ľudských vzťahov ste počas predreferendových dní narušili.
Výsledok referenda, za ktorý by som sa ráno nevedela pozrieť ani do zrkadla ste označili za úžasné dobrodružstvo. Potom, čo toto referendum v našej krajine zanechalo, koľko zlých vypustených viet z úst, ktoré už nikto nemôže vziať späť, z toho má naozaj mrazí.
Možno je to pre tak fanatického veriaceho človeka ako vy normálne, ublížiť a veľmi ublížiť a potom sa ísť vyspovedať a vybavené. My slušní ľudia však takto nežijeme. Garantujem vám, že to normálne a ani ľudské nie je a s čistou vierou vaše správanie nemá nič spoločné.
Bojím sa však jediného, že vy tak šialene viete ublížiť , zmanipulovať a sfanatizovať ľudí, že v tejto krajine ešte narobíte veľmi veľmi veľa zla a napísať vám, že je mi vás ľúto, tejto krajine nepomôže.
Povedali ste, že toto je iba začiatok! Naozaj až z toho vyjadrenia mrazí, lebo pri vašej osobe si neviem ani len predstaviť, čo pre vás znamená koniec.
Nech Boh pomáha tejto krajine pred takými zlými ľuďmi ako ste vy!
…a dúfam, že ste dnes veľmi dobre počúvali novinára p. Šimečku v diskusnej relácii RTVS. Ale aj pána poslanca Mikloška. Ja naopak vám neprajem nič zlé. Počkám si iba na referendum o odluke cirkvi od štátu.
Lucia Tomečková, novinárka

https://www.facebook.com/pages/Povedzme-nie-nezmyseln%C3%A9mu-referendu/632910220157264?fref=ts

Pridaj komentár

  • Falošné ZJAVENIA VÍZIE – proroci

  • Falošné veštice – snáry – mágovia

  • Nebezpečné Hnutie NEW AGE

  • WEB.stránka zaoberajúc sa sektami

  • Viac o SEKTÁCH sa môžete dozvedieť u Borisa Rakovského

  • FILMY-HUDBA-LITERA…

