Vassula Ryden: Ježiš Kristus vyzýva Svätý Stolec o uznanie zjavení v Garabandale

PRAVOSLÁVNI! KATOLÍCI! PROTESTANTI! VŠETCI MI PATRÍTE!

27. 10. 1987

Prajem si, a toto prianie vychádza z hlbín Môjho srdca, aby zjavenie z Garabandalu bolo uznané Sv. Stolcom. Vassula, chceš Mi spôsobiť veľkú radosť a povedať Môjmu Svätému stolcu v Ríme, o čo som ťa práve požiadal?

Pane, ako to môžeš chcieť, kto som ja, ako by som sa mohla odvážiť hovoriť niečo Sv. Stolcu! Pane, Otec James ma uznal, ale aj posledný katolícky teológ sa odo mňa odvráti, keď sa dozvie, že nepatrím k jeho vyznaniu!

Ale Vassula, samozrejme, že im nepatríš, patríš Mne. Ja som tvoj Stvoriteľ a tvoj svätý Otec, podliehaš Mojej autorite.

Zaiste, Pane, vládneš nám všetkým, ale sme podriadení istým systémom a pravidlám, podľa nich máme patriť tomu či onému kresťanskému náboženskému spoločenstvu. Tak mi to vždy povedali.

V Mojich očiach ste všetci rovnakí. Nikdy som nechcel, aby ste Ma rozdelili. Roztrhli ste Ma! Vy ste rozhodovali o Mojom tele a vy ste to boli, kto Ma zmrzačil.

Tu nasledovala chvíľka mlčania. Ježiš hovoril poslednú vetu trpkým a smutným tónom. Cítila som sa voči nemu previnilo, že som Mu to všetko pripomenula.

Ó môj Bože!…

Dcéra Moja, nehovoril som ti to už raz, že si máš šetriť slzy pre Moju matku?

Aj keď toto hovoril Ježiš prísne, aj tak ma napadlo, že je smutný. Dokonca bol ešte smutnejší ako ja sama.

Zaiste, Pane, zdáš sa mi tak zranený. Som predsa len slabí ľudský tvor.

Vassula, to preto, že zdieľame Môj kalich utrpenia. Môj kalich je trpký. Povedz svätému stolcu, že som to Ja, kto ťa k nemu posiela. Počúvaj dobre: keď sa ťa spýtajú, ku ktorej konfesii patríš, odpovedz im, že patríš Mne a že podliehaš Mojej autorite.

Pane, vieš predsa, že nie je mojou vecou argumentovať. Nemohla by som jednoducho povedať, že som pravoslávna? Veď som.

Pravoslávny! Katolíci! Protestanti! Všetci Mi patríte! Ste všetci jedno (ako ľudské bytosti) v Mojich očiach. Nerobím žiadne rozdiely. Z čoho máš teda taký strach? Opýtaj sa predsa Môjho milovaného pápeža Jána Pavla II. Ani on nerobí žiadne rozdiely. Vassula, povedz mu toto: „Milovaný, Ja, Pán, stojím pred tvojimi dverami a klepem. Budeš ma počuť? Otvoríš Mi? Ak Ma počuješ, vojdem do tvojho domu a zasadnem s tebou k stolu. Osvedčí sa ako víťaz a budem s tebou zdieľať Svoj trón. Dbaj na Mňa, počuj, čo Duch hovorí Cirkvam.“

Môj Pane, ako len, ako teda mám vyplniť Tvoje prianie?

Čakám túto otázku.

(Pochopila som, že Boh ma k tomu priviedol, aby som mu položila túto otázku.)

Páter James ti poradí. Dcéra Moja, milujem ťa. Dovoľ Mi, aby som ťa živil.

Môj Bože, nepýtaj sa ma! Som Tvoj tvor: Patrím tebe. Rob so mnou, čo sa zachce Tvojmu srdcu. Milujem Ťa, keď ma živíš a obdarovávaš.

Podobne ako žalm 23:

Som tvoj pastier. U mňa ti nič nebude chýbať. Vediem ťa na svieže pastviny, milovaná duša. Povediem ťa k vodám pokoja, kde oživím tvoju dušu. Vediem ťa na cestu cností, ku Svojej cti. Aj keby si musela kráčať tmavou rokľou, neboj sa. Som s tebou, aby som ťa zbavil úzkosti. Aj uprostred tvojich prenasledovateľov budem stáť pri tebe. Ja sám som ťa pomazal a vždy ťa budem zahrnovať milosťami. Som priepasť lásky a nekonečného milosrdenstva. Poď a ži v prostriedku Môjho srdca!

Pane, si moje svetlo a moja spása. Nemusím sa báť. Viem, že ma ochrániš. Ďakujem Ti z celého srdca, Pane môj Bože. Velebím Tvoje meno naveky. Tvoja láska ku mne je veľká. Zmiluj sa nado mnou a nad mojou neschopnosťou.

Zostaň úplne skromná, Moja kvetina. Nech rastieš na duchu, čerpaj z Mojich cnosti. Poď, nech do teba môžem vtisnúť Svoje slová.

Áno, Pane, som šťastná, že Ti patrím.

Láska ťa nikdy neopustí. Poď! My!

Áno, Pane.

https://pravdivyzivotvbohu.wordpress.com/2-kniha/

Comments
2 komentáre to “Vassula Ryden: Ježiš Kristus vyzýva Svätý Stolec o uznanie zjavení v Garabandale”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Vassula Ryden: Ježiš Kristus vyzýva Svätý Stolec o uznanie zjavení v Garabandale […]



Pridaj komentár

  • Falošné ZJAVENIA VÍZIE – proroci

  • Falošné veštice – snáry – mágovia

  • Nebezpečné Hnutie NEW AGE

  • WEB.stránka zaoberajúc sa sektami

  • Viac o SEKTÁCH sa môžete dozvedieť u Borisa Rakovského

  • FILMY-HUDBA-LITERA…

