3,5ročná Ninka bola uzdravená po vypití svätenej vody z Litmanovej

Uzdravenie Ninky
2012-06-10 14:54:53
Záznam o zázračnom uzdravení našej dcéry

Niny Kristíny Dubovskej, nar. na sv. Annu 26. júla 2004

Našej dcérke Nine Kristíne Dubovskej diagnostikovali v decembri 2007 ako 3,5 ročnej problémy s prietokom krvi v srdci. V januári 2008 je objavili v Detskom kardiocentre v Bratislave dierku na srdcovej stene o veľkosti 4,5 mm. Tam dcérke nariadili operáciu srdca s termínom 2. apríla 2008.

1. apríla 2008 som ja otec Patrik Dubovský priniesol z prameňa na hore Zvir pri Litmanovej vodu Panny Márie a večer pred plánovanou operáciou dcérinho srdca som jej dal pred spaním z tejto vody napiť so slovami, že je to zázračná voda Panny Márie Litmanovskej, ktorá jej uzdraví srdiečko. Potom sme išli všetci spať.

O nejaký čas v noci Nina sama sa zobudila, prišla k mojej posteli a povedala: „Tatinko daj mi ešte z tej vodičky“. Zmeravel som a hneď som jej dal. Upila si a išla spať. Zaspali sme.

O nejaký čas v noci znova sa Ninka sama zobudila (asi som ju zobudil, keď som šiel na toaletu) a znova si sama od seba vypýtala z tej vody. Vyhŕkli mi slzy. V tej chvíli som vedel, že Panna Mária bude pri nej stáť počas operácie o pár hodín. Dal som jej z nej znova si upiť.

Ráno som odviezol manželku a Ninu do nemocnice, manželka mohla s dcérkou tam zostať a odišiel som do práce. Ninke začali robiť predoperačné vyšetrenia.

Asi o hodinu mi manželka vzrušene zavolala, že operácia nie je nutná, lebo dierka na srdcovej stene už neexistuje. Lekári údajne neverili, zavolali ďalších aby skontrolovali sonografický záber, použili ďalší výkonnejší sonograf, no nezistili žiadne narušenie srdcovej steny.

Odvtedy Ninka nemá žiadne problémy so srdcom, behá, pláva, tancuje. Z vďaky za toto zázračné uzdravenie sme v lete 2008 umiestnili v kaplnke na hore Zvir ďakovnú tabuľku – obrázok zdravej Ninky.

9. augusta 2009 ideme s Ninkou na Zvir na púť.

Zdravotnú dokumentáciu k tomuto uzdraveniu dodáme príslušnej komisii.

Patrik a Jana Dubovskí, rodičia Niny Kristíny Dubovskej, Šenkvice, august 2009.

Spät na Svedectva

Pridaj komentár

  • Falošné ZJAVENIA VÍZIE – proroci

  • Falošné veštice – snáry – mágovia

  • Nebezpečné Hnutie NEW AGE

  • WEB.stránka zaoberajúc sa sektami

  • Viac o SEKTÁCH sa môžete dozvedieť u Borisa Rakovského

  • FILMY-HUDBA-LITERA…

